الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

قصه جديده

انت في الصفحة 1 من 15 صفحات

موقع أيام نيوز

باقي الفصل الثالث و الثلاثون
تجول آدم بعينيه في أرجاء الحفل بحثا عن ياسمين لكنه لم يجدها مال نحو زاهر ليسأله مشفتش ياسمين راحت فين.
زاهر و هو يومئ بترحيب لأحد الحاضرين من بعيد من شوية شفتها طالعة هي رنا فوق انت عارف بقى حديث البنات بيقعدوا بالساعات ...
انت مقتليش يا آدم انت عملت ليه مع احمد الجندي الدكتور المسؤول عن حالته كتبله على خروج بعد يومين بصراحة مراته حالتها صعبة جدا مساباتوش من يوم ما دخل المستشفى الراجل ميستاهلش اللي حصلله....
آدم بصرامة بالعكس داه يعتبر محظوظ عشان انا حذرته اكثر من مرة و قلتله يبعد ابنه عن طريقي و انت عارفني لما أنوي ادمر حد مبحذروش.. هو اللي غبي حد قاله يسيب فلوسه و املاكه في ايد واحد صايع زي صفوان داه حتى و هو مفلس لسه بيبعزق فلوسه على الستات.. بقلك ايه غير الموضوع انا اصلا زهقان من الشغل و من رجال الأعمال كلهم مش كفاية ماليلي الحفلة بيهم كنت فاكرها حفلة عائلية صغيرة اتاري مصر كلها جات عندك الليلة.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
زاهر بضحك دي رنا يا سيدي هي اللي أصرت على أنها تعمل حفلة كبيرة قال ايه عشان هي بتتخرج مره واحدة في العمر .
آدم بشرود عندها حق خليها تحتفل... انا بقالي نص ساعة باتصل بياسمين مش بترد عليا.. .
زاهرانت قلقان على ياسمين في بيتي .
نفخ آدم أوداجه بملل و لم يجبهربما هو يبالغ و لكنه يشعر بقلق غير مبرر
فبالرغم من فستانها المحتشم الا انها بدت رائعة الجمال كعادتها و هذا سبب غيرته و ازعاجه منذ دخول الحفل الذي كان يعج بالرجال لقد
ندم حقا على تركها مع عائلتها رغم انه اوصاها بعدم التحرك بعيدا إضافة إلى عدم إجابتها على هاتفها أثارت حيرته اكثر...
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
أحس بيد زاهر تربت على كتفه الټفت اليه بطرف عينيهليجده يشير إلى نقطة ما الى الامام لينظر آدم لبرهة ثم يبتسم بسخرية قائلا مش ناقص الحفلة غير الأشكال دي انا مش عارف مراتك عزماهم ليه هي حفلة تخرج المفروض تقتصر على حضور العيلة و بعض الزملاء بس.
كانت سهى ترتدي فستانا قصيرا اسود اللون بأكمام واسعة شفافة و فتحة صدر منخفضة قليلا
كانت تتأبط ذراع صفوان الذي تألق ببدلة سوداء فاخرة فبدا في غاية الوسامة بجسده الرياضي الضخم و منكبيه العرضين و وشومه التي غطت أجزاء قليلة من رقبته و يديه.
اتجها نحو ملك و سالي و كأنها لم ترهما منذ فترة طويلة.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
ردت ملك بمجاملة و هي تركز بنظراتها المعجبة على صفوان انت مش معقولة ياسهى دايما شيك بجد واو... فستانك تحفة.
سهى بغرورميرسي يا قلبي انت كمان طالعة قمر.
ثم مالت إليها لتقول بصوت منخفضايه الاخبار عملتي اللي قلتلك عليه.
ملك و هي تترشف كأسها ايوا... بالحرف و دلوقتي راحت مع الغبية رنا فوق.
سهى بابتسامة شريرة برافوا عليكي يا لوكة... خلينا بقى نستنى و نشوف ال princesse الصغيرة حتعمل إيه ياريت بس تعمل اللي في دماغي ساعتها حخلص منها للأبد .
ملك بعدم فهم انت تقصدي ايه ياسمين طلعت فوق مع رنا عشان كانت زعلانه من كلامنا انا و سالي يمكن طلعت تصلح مكياجها او حاجة .
سهى بتوتر اه طبعا يا حبيبتي.. حيكون ايه غير كده...
سالي متدخلة عارفة يا سهى ياسمين قالت إن الفستان اللي هي لابساه الاستاذ آدم هو اللي اختارهولها بنفسه هو معقول راجل زيه يكون ذوقه مقفل كده.. هو الفستان حلو بس .... .
سهى مقاطعة دي كذابة آدم طول عمره ذوقه شيك و ستايل بس هي اللي ذوقها زباله زيها انا لما شفت الصور اللي بعثتوهالي مصدقتش بصراحة هو في حد لسه بيلبس الألوان دي.. أخضر قالتها بتقزز
ليقلب صفوان عينيه بملل من حديث الفتيات.. كڈب نفاق مجاملات ثم نظر پحقد ناحية آدم عدوه اللدود الذي ينتظر بفارغ الصبر القضاء عليه.. لكن لابأس بالقليل من التسلية.
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
...................
في الأعلى
ياسمين بحماسبجد يا رنا الفستان لايق عليا.
رنا پصدمةلايق عليكي بقلك روعة مكنتش عارفة انه حيطلع حلو عليكي كده... بس.
ظهر على ملامحها الارتباك لتسألها ياسمين بس ايه يا رنا في ايه .
رنا پخوف انت متأكده انك حتنزلي بيه كده

انت في الصفحة 1 من 15 صفحات